Sivut

Viola

maanantai 27. tammikuuta 2014

Rv 23+0...

Laskurin mukaan 161 päivää mennyt ja 119 jäljellä. Pelottaa että tulee tosi iso vaavi kun maha tuntuu jo niin isolta. Mun puolelta sukua vauvat on syntyny aika pieninä mutta Jaakon suvussa syntyy isoja. Mulle on jo sanottu että on hyvin mahdollista että pitää tehdä keisarinleikkaus. Haluaisin kyllä ihan synnyttää. Toipuminenkin on niin paljon nopeempaa kun ei leikata, ja mua muutenkin kammottaa leikkaukset. Varsinkin kun pitää olla hereillä. No sen näkee sitten.
Selkä edelleen tosi kipee, väsyttää paljon ja pikkunen potkii ja pyörii jatkuvasti. Raskausarpia ei vieläkään näy mutta suonet on tosi selvästi näkyvissä varsinkin keskivartalossa ja jaloissa. Supistuksiakin on ollut sillon tällön ja masua kiristää aika usein.. Ei tässä nyt oo yhtään päivää ollut että mihinkään ei sattuis tai olis jotenkin huono olo. On se silti sen arvosta. Täytyy vaan ajatella että mitä tästä sitten saa palkkioks <3
Mulla ei kauheesti oo mitään ruokahimoja ollu koko aikana mutta nyt tekee kauheesti mieli jäätelöä... Pakko hakee kaupasta kohta paketti. Tai kaks.


                                            Mun pieni ihminen on kasvanu niin paljon!

 ''Ooksä vähän lihava, oooot sä vähän lihava tuitui''. Ihana Jaakko. Nyt on kyllä vihdoinki paino noussu vähän reippaammin. Aina iltasin tulee sellanen olo että vois syödä ihan kuinka paljon vaan. Muutenkin oon ollu oikein kärttynen ämmä mut jossen saa ruokaa niin sit oon kyllä vihanen. Eniten odotan että nää mielialanvaihtelut ja ärtyneisyys rauhottuis. Hirvee hormonihirviö...

Nyt ei jaksa kirjottaa enempää, pakko syödä. Hyvää alkanutta viikkoa! -Crista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti