Sivut

Viola

maanantai 11. elokuuta 2014

Hiuskatastrofi

Mun hiukset oli siis ihan blondit, ja halusin vähän luonnollisemman vaalean värin. Sellaisen mikä mulla on luonnostaan. Toissapäivänä löysin kaupasta värin joka sopisi täydellisesti mun omaan väriin. Kotona sit heitin värin päähän ja kun tulin suihkusta ja katoin peilistä, ei voinut muuta kun nauraa. Mun hiukset oli vihreät. Harmaat/myrkynvihreät. Jaakkokin sai ihan hyvät naurut. Se niistä kauniista kultaisista hiuksista.

Eilen mietiskelin että mitä näille oikein voi tehdä. Vaaleeta on ainakin ihan turha yrittää siihen päälle. Etsin netistä apua ja löytyi lause ''color mask pepper on pelastus''. No mulla sitä oli vielä pikkasen jäljellä siltä ajalta kun oli räikyvän punaiset hiukset. Samantien suihkuun ja color maskia päähän. Jotenkin kuvittelin että punainen neutralisoisi sen vihreän, kun ne kerran vastavärejä on. Hiuksia huuhdellessa tajusin että jaahas, punainen on tehnyt comebackin.

Oikeestaan oon ihan tyytyväinen että kävi tällanen vahinko. Mulla on ollut ikävä punasia hiuksia, enkä olis näitä enää punaseks muuten värjännytkään. Tää räikyvän punanen tukka ei kauheen äidilliseltä näytä, mutta mitä se hiustenväri mihinkään vaikuttaa. Onneks Jaakkokin tykkää. Tältä mä näytin kun tavattiin. Tai no melkein tältä.



Excuse my bedhead

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti